2010-12-03 ? 15:15:55

=)

tja idag har jag varit i skolan och varit på ALLA lektioner, och jobbat bra. Känner mig väldigt stolt =). lyssnade på ens råd, så det känns bra , för om man sköter skolan så för tjänar man ju en skön rolig helg ellerhur? ja, men kom hem nyss från skolan , fick sitta o vänta på bussen TIO MINUTER  extra på fittbussen. Hata bussarna på vinter suck -.-. men ska äta nånting sen börjA fixa mig osv. Sen ska jag dra hem till min pappa och fixa några grejjer sen krm några flickor över till mig o då ska vi börja festa ! sen drar vi från min pappa vid halv tolv , för då krm pappsen hem. Så antar att vi drar vidare till någon annan fest ! =) wohhooo  älska helg asså.Men ni får hare skriver mer imorgon o då lär jag nog lägga in bilder,hoppas jag . love elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: