2010-11-29 ? 16:40:30

presentera mig sjäälv

hej jag hete elin nina helle karlsson , jag ä 15 år fyller år 8 februari. Bor i väsby med min mamma och  min mammas kille jocke och min bror och min hund bamse, i lövmovägen. Jag bo hos pappa i väsby också men på stallgatan med min bror och underbara pappa dåra . Ehm på helgerna är jag med kompisar och festar . Jag går i grimstaskolan, och sköter inte skolan såbra som man ska göra nu när man går i nian.Nej men jag är brunett och med blåa ögon , jag är smal , och ha tandställning , -.- men den åker bort om en månad typ . Jag är väldigt social och glad tjej , kan ju hända att man blir blyg om man knappt känner människor man är med. Jag hatar att träffa killar själv , hatar det så jävla pinsamt man vet inte vad man ska säga osv. Jag älskar mina vänner, dom håller mitt leende uppe ! ehm ja röker , men ska sluta efter nyår . jag älskar mitt liv, alla mina vänner min familj , allt .Så nu vet ni lite om mig iallfall puss love elin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: