2010-11-29 ? 16:28:59

=)

tjaa förlåt för jag inte bloggat på länge men varit ganska upptagen . ehm i fredags så ****** jag o några till och sen smsade H mig i bad mig träffa honom , så mötte honom och han va skitfull så haha aa , men vi drog sen till donken och H drog hem dåra. Sen på lördagen så ***** igen och va på fest som va så jävla äckliga människor , tillexempel som dig L tro att du är lite finare o lite bättre en andra baa för man är ett år yngre, men du är helt enkelt lite äckligare och lite sämre en oss. eftersom vi är yngre men vi tittar inte på dig som om du vore hanndikappad eller nånting seöist alla ni äckelungar kan ju bara ta o växa upp , och behanlda folk bättre.men annars va den ganska skön sådära men min bror kom till festen också med hans kompisa så d va ju då lite skämmit ville just dö då haahha. kom hem iallfall vid tre dåra, domme sov hos mig och vi tog samma buss som min broder.=) men sen på söndagen va de bara chill kväll =) men aa nu ska jag nog titta lite tv o softa med mickis . hare braa love elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: