2010-11-06 ? 17:44:25

en vanlig helg för mig

tjafaanskapet. Igår va jag på tjejmiddag hos amanda , vi hade gätte trevligt , bål som amanda hade gjort fett gå.. sen wok som hennes mamma hade gjort till oss mums. Sen drog vi där ifrån till grimsta , sen till donken HAHA . som vanligt då. Och sen kom jag och mickis hem vid runt 2 . Och vi vaknade vid ett två . (sov aldrig med mickis ) haha , nej men hon är mysig , sen åkte vi till mandu igen och hämta mickis smink osv. Sen centrum fi´xade ciggaretter , och lösögonfransar. Själv köpte man en cola =) Nu sitter jag här hos mickis helt klar , och katja oc mickis är så seeega på att fixa sig. Mickis ska ha tjejmidda , så alla flickor krm sen krm några pojkar lite senare sen lär vi väll dra ut till grimsta som vanligt , eller vidare på fest . nej men nu ska jag logga ut och få mickis o katten skynda sig . Vi ska beställa hem tre två stoora pizzor , men ni får hare bra love puss ! herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: